Download de app
Met de Visma Nmbrs ESS app voor werknemers heb je altijd en overal inzicht in jouw persoonlijke gegevens, loonstroken, verlof, tijdregistratie en meer.
Persoonlijk account
Om jouw persoonlijke account te activeren en de eerste keer in te loggen in ons online salarissysteem, krijg je een e-mail met een activatielink.
Hoe dit precies werkt, zie je in deze instructievideo.
Alle gegevens die je nodig hebt binnen handbereik.
Snel, gestructureerd en veilig werken.
Waar en wanneer jij maar wilt.
Waarom kan ik niet inloggen?
Deze melding komt in beeld als de combinatie van het door jou ingevoerde e-mailadres en wachtwoord niet klopt. Controleer de spelling van je e-mailadres en wachtwoord (let op hoofdletters en leestekens) en probeer het opnieuw. Blijft het probleem zich voordoen, klik dan op Wachtwoord vergeten? en je krijgt een e-mail waarmee je het wachtwoord opnieuw in kunt stellen.
Het nieuwe wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:
- bestaat uit minimaal 15 tekens
- bevat tenminste één hoofdletter
- bevat tenminste één kleine letter
- bevat tenminste één cijfer
- bevat tenminste een van deze symbolen !@#%$
(andere symbolen zijn niet toegestaan) - mag geen algemeen wachtwoord zijn
- mag niet de woorden ‘Nmbrs’ of ‘Visma’ bevatten
Deze melding verschijnt wanneer je vanaf een nieuwe locatie inlogt, of als jouw publieke IP-adres is gewijzigd. Om veiligheidsredenen krijg je een e-mail om te verifiëren dat jij het bent. Klik op de bevestigingslink in de e-mail om de nieuwe locatie goed te keuren. Deze verificatie is slechts eenmalig; hierna kun je voortaan zonder extra handeling vanaf deze locatie inloggen.
Let op: Krijg je de e-mail zonder dat jij zelf hebt geprobeerd in te loggen, dan bestaat de mogelijkheid dat onbekenden toegang proberen te krijgen tot jouw account. Wij adviseren in dat geval zo snel mogelijk je wachtwoord te wijzigen.
Wij helpen je graag!
Vind je jouw vraag niet terug bij Vraag&Antwoord? Laat het ons weten!